30% vaatelöydöistä 👖
30% vaatelöydöistä 👖
Kopioi etukoodi:
MUOT1715
00
t
00
min
00
s
Varmista etukoodi
Toimitus
Ehtiikö tilaukseni saapua ennen joulua?

Nykytilanteesta johtuen meillä on erittäin paljon tilauksia, mikä tarkoittaa, että lähetyksemme saattavat viivästyä. Yhdessä PostNordin kanssa teemme parhaamme varmistaaksemme, että...lisää

Valmistajalta lähetettävät tuotteet

Jotkut tuotteet lähetetään suoraan valmistajalta. Tällöin toimitusajat voivat vaihdella. Toimitusajan näet tuotteen sivulta. Jotkut valmistajat toimittavat tuotteen suoraan kotiovellesi....lisää

Kuinka lähetys toimii?

Lähetykset toimittaa logistiikkakumppanimme PostNord. Pinkorblue.fi-sivustolta voit tilata vain Suomeen (Ahvenanmaa poislukien). Milloin pakettini saapuu? Toimitusajan näet tuotesivulta....lisää

Kuinka voin ilmoittaa osoitteenmuutoksesta?

Kun olet tehnyt, tilauksen toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa, sillä se on liittetty Klarnan ja PayPalin ostajansuojaan. Jos haluat perua tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:...lisää

Voinko noutaa tilaukseni itse?

Et, koska tilaukset lähetetään ulkomailta. Lisää aiheeseen liittyvää Kuinka lähetys toimii?lisää

Lähetyksen seuranta

Lähetyksen seurantanumero ja -linkki lähetetään sähköpostilla, kun pakettisi lähetetään. Niiden avulla voit seurata pakettisi liikkeitä aina kun haluat. Miksi pakettiani ei ole vielä...lisää

Vahingoittuneen paketin vastaanotto

Toimitettiinko sinulle vahingoittunut paketti? Ota paketista kuvia ennen sen avaamista siltä varalta, että tuotteet ovat rikki. Jos jokin tuote on vahingoittunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme...lisää

Miksi kaikki tilaamani tuotteet eivät olleet saamassani paketissa / Onko tilaukseni jaettu useampaan pakettiin?

Jos tilaat useita tuotteita, tilauksesi voidaan jakaa useampaan pakettiin. Saat jokaisesta paketista erillisen lähetysvahvistuksen ja seurantakoodin. Jos et ole saanut useampaa seurantakoodia,...lisää

Mihin maihin pinkorblue.fi toimittaa tuotteita?

Euroopan unionista (EU) ja Euroopan talousalueelta (ETA) käsin sinulla on vapaa pääsy verkkokaupoihimme, jotka on suunnattu ETA-alueen ihmisille. Toimitus suomalaisesta liikkeestämme...lisää

Sain väärän tuotteen

Saitko väärän tai ylimääräisen tuotteen? Pahoittelemme! Jos haluamaasi tuotetta ei toimitettu, ole hyvä ja tilaa se uudelleen. Emme tietenkään veloita väärästä tuotteesta. Ole hyvä...lisää