Klarna-laskun eräpäivä on 30 päivää lähetysvahvistuksesta. Maksat laskun suoraan Klarnalle. Maksat vain tuotteet, jotka pidät. Tuotteita palauttaessasi ota yhteyttä Klarnaan, jotta maksu voidaan jäädyttää, kunnes palautus on saapunut (Klarna asiakaspalvelu: 09-425 99 771 ma-pe 08:00 - 18:00, https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu). Kun palautuksesi on käsitelty, saat hyvityksen 14 päivän sisällä.
Joidenkin kampanjoiden aikana voit maksaa erittäin pitkällä maksuajalla Klarnan kautta. Voit esimerkiksi tilata heinäkuussa ja saada laskun, jonka eräpäivä on lokakuussa. Lisätietoja saat Klarna-asiakaspalvelusta: 09-425 99 771 (ma-pe 08:00 - 18:00), https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Jos saat maksumuistutuksen, vaikka olet maksanut tai palauttanut tuotteen, ota yhteyttä Klarnaan: Klarna asiakaspalvelu: 09-425 99 771 (ma-pe 08:00 - 18:00), https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Jos saat maksumuistutuksen, etkä ole maksanut laskua, maksa lasku. Jos sinulla ei ole laskua, ota yhteyttä Klarnaan ja pyydä heitä lähettämään sinulle uusi lasku.
Klarna asiakaspalvelu: 09-425 99 771 (ma-pe 08:00 - 18:00), https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Kysy asiasta Klarnalta, koska me emme tietosuojasyistä pääse käsiksi Klarna-tietoihisi. Klarna asiakaspalvelu: 09-425 99 771 (ma-pe 08:00 - 18:00), https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Ota yhteyttä Klarnaan. Klarna asiakaspalvelu: 09-425 99 771 (ma-pe 08:00 - 18:00), https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Joskus tämä ei ole mahdollista. Kysy asiasta Klarnalta tai valitse jokin muu maksutapa.