Asiakaspalvelu: 0800 552140Uutiskirje Ilmainen toimitus yli 100 €:n tilauksille Asiakaspalvelu
♡ Turvaistuimet ja Lastenvaunut -kategorioista -10%! ♡
♡ Turvaistuimet ja Rattaat -10%! ♡
Etukoodi
KUPLA3481
00
t
00
min
00
s
Katso lisää!i

Palauttaminen

Sinulla on oikeus palauttaa tilaamasi tuotteet 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Käyttääksesi palautusoikeuttasi riittää, että ilmoitat siitä meille 14 päivän sisällä.

Toimi näin:

1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saat lisätietoja palautuksesta ja tilanteesta riippuen ilmaiseen palautukseen oikeuttavan palautusdokumentin.

2. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake ja laita se pakettiin palautettavan tuotteen kanssa (jos sinulla ei enää ole lomaketta, voit laittaa pakettiin lapun, jossa on tilausnumerosi).

3. Jos olet saanut meiltä ilmaiseen palautukseen oikeuttavan dokumentin, kiinnitä se pakettiin ja vie paketti MyPack-noutopisteeseen, esimerkiksi sinne, mistä paketti alunperin haettiin. Muussa tapauksessa palautus lähetetään perille toimitettuna (ei noutopisteeseen toimitettuna) osoitteeseen:

pinkorblue.fi c/o PostNord Logistics
Osumakuja 1–3
01530 Vantaa.

4. Säilytä palautuskuitti, kunnes palautus on saapunut meille. Tähän voi kulua 2–3 viikkoa.

Huomioi, että palautusoikeus ei koske käytettyjä tavaroita.

Jos meille palautetussa tuotteessa on käytön jälkiä, tuote palautetaan takaisin sinulle. Näin ollen esimerkiksi lastenvaunuja tai -rattaita ei tule testata ulkona, sillä maastosta voi jäädä jälkiä renkaisiin.

Viallinen tuote / reklamaatio

Jos saat viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse.

Sähköpostiosoite: info@pinkorblue.fi
Puhelinnumero: 0800 552140 (maksuton)
Asiakaspalvelumme on auki maanantaista perjantaihin klo 10–17.