Asiakaspalvelu: 0800 552140Uutiskirje Ilmainen toimitus yli 100 €:n tilauksille Asiakaspalvelu
♡ Turvaistuimet ja Lastenvaunut -kategorioista -10%! ♡
♡ Turvaistuimet ja Rattaat -10%! ♡
Etukoodi
KUPLA3481
00
t
00
min
00
s
Katso lisää!i

Usein kysyttyä

Oma tili ja uutiskirje

Miten luon oman tilin?
Se on helppoa. Klikkaa sivun ylälaidasta, oikealta, “oma tili“ ja pääset rekisteröimään tilisi. Voit luoda oman tilisi joko ennen tilauksen tekemistä tai tilausprosessin aikana.

Mitä hyötyä omasta tilistä on?
Voit tehdä helposti ostoksia uudelleen, ilman, että sinun täytyy kirjoittaa kaikkia käyttäjätietoja uudelleen. Voit lisäksi nähdä aiemmat tilauksesi ja hyödyntää kätevää Ostoslistaa.

Voinko tehdä tilauksen ilman omaa tiliä?
Kyllä, tilaaminen onnistuu myös ilman omaa tiliä. Oletko jo laittanut valitut tuotteet ostoskoriin? Jatka ostosprosessia valitsemalla “jatka“ ja valitse maksutapasi.

Olen unohtanut oman tilini salasanan! Mitä voin tehdä?
Klikkaa sivun ylälaidasta, oikealta, “oma tili“ ja seuraavalta sivulta “Unohtuiko salasana?“. Voit palauttaa salasanasi myös suoraan tältä sivulta. Ole hyvä ja kirjoita sivulle se sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt ja lähetämme sinulle linkin, jonka avulla voit vaihtaa salasananasi. Mikäli et saa hetken päästä meiltä viestiä, varmista että annoit juuri sen sähköpostiosoitteen, jolla olet verkkokauppaamme rekisteröitynyt. Jos et kuitenkaan ole vielä rekisteröitynyt, ole hyvä ja tee uusi tili. Kaikissa tilin salasanaan liittyvissä ongelmissa voit olla myös suoraan yhteydessä ystävälliseen asiakaspalveluumme info@pinkorblue.fi.

Kuinka voin muuttaa toimitusosoitteeni?
Klikkaa sivun ylälaidasta, oikealta, “oma tili“ ja seuraavalta sivulta Toimitusosoitteen kohdalta “muuta“.

Kuinka voin muuttaa sähköpostiosoitettani tai salasanaani?
Klikkaa sivun ylälaidasta, oikealta, “oma tili“ ja seuraavalta sivulta Salasana ja sähköpostiosoitteen kohdalta “muuta“.

Haluaisin saada pinkorblue.fi-uutiskirjeen! Miten voin sen tilata?
Lähetämme sinulle tasaisin väliajoin sähköpostilla tietoa uusista ja mielenkiintoisista tuotteista ja kampanjoista. Voit perua uutiskirjeen milloin vain. Uutiskirjeen tilauslomakkeen löydät täältä.

En halua enää saada uutiskirjettä! Mitä teen?
Voit perua uutiskirjeen helposti tältä sivulta. Laita sähköpostiosoitteesi sille määrättyyn kenttään ja valitse “Peru“, klikkaa sitten vielä Peru-painiketta.

Ostaminen

Miten voin ostaa?
Tilaaminen onnistuu verkkokauppamme kautta.
Lisää haluamasi tuotteet Ostoskoriin ja klikkaa “jatka“. Vie tilauksesi loppuun valitsemalla haluamasi maksutapa (Lasku, Mastercard, Visa, PayPal tai ennakkomaksu). Huomioithan, että maksutapaa ei voi enää jälkeenpäin muuttaa. Saat lisätietoa maksutavoista Maksaminen ja toimitus -sivulta. Saat tilausvahvistuksen, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi.

Mitä tuotteita sisältyy pinkorblue.fi:n valikoimaan?
pinkorblue.fi-verkkokaupalla on todella laaja valikoima lasten- ja vauvojen tarvikkeita. Tällä hetkellä valikoimamme kattaa yli 15 000 tuotteita tunnetuilta valmistajilta. Tuoteryhmiämme ovat mun muassa:


· Lastenvaunut, polkupyörän istuimet ja kantoreput
· Turvaistuimet
· Hoitotuotteet äideille ja lapsille
· Ravitsemus
· Lastenhuonetarvikkeet
· Lelut ja kirjat
· Vaatteet


pinkorblue.fi myy tuotteita aina edullisin hinnoin. Lisäksi toimitamme tilaukset ilman toimitusmaksuja, kun tilauksen kokonaisarvo ylittää 100€.

Vinkki: Tilaa nyt pinkorblue.fi-uutiskirje ja saat säännöllisesti tietoa uutuustuotteista, kampanjoista ja etukoodeista.

Lähettämänne tuota oli viallinen, mitä voin tehdä?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saat lisätietoja reklamaatiosta, palautuksesta ja tilanteesta riippuen ilmaiseen palautukseen oikeuttavan palautusdokumentin. Tulosta ja kiinnitä se pakettiin ja vie paketti MyPack-noutopisteeseen, esimerkiksi sinne, mistä paketti alunperin noudettiinkin. Säilytä palautuskuitti siihen saakka, kunnes palautus on saapunut meille. Tähän voi kulua 2–3 viikkoa.

Miten voin löytää jonkin tietyn tuotteen pinkorblue.fi-verkkokaupassa?
Kaupassamme on useita tapoja löytää tietty tuote. Yksinkertaisin tapa on hakea tuotetta sivuston yläosassa olevan hakukoneen avulla. Hakukone tarjoaa parhaiten hakua vastaavia vaihtoehtoja. Voit myös valita haluamasi tuoteryhmän helposti sivuiltamme, selata tuotevaihtoehtoja ja valita haluamasi tuotteen. Tuotteiden selaaminen valmistajan perusteella on myös mahdollista.

En asu Suomessa, voinko kuitenkin tilata pinkorblue.fi-verkkokaupasta?
Lähetämme tuotteitamme vain Suomeen (poislukien Ahvenanmaa). Ostaminen Suomen ulkopuolelta on siis valitettavasti mahdotonta. pinkorblue-verkkokauppoja on Suomen lisäksi Hollannissa (pinkorblue.nl), Itävallassa (baby-markt.at), Sveitsissä (baby-markt.ch), Belgiassa (pinkorblue.be), Ranskassa (roseoubleu.fr), Italiassa (pinkorblue.it), Ruotsissa (pinkorblue.se), Tanskassa (pinkorblue.dk), Puolassa (pinkorblue.pl), Tšekeissä (pinkorblue.cz) ja Espanjassa (rosaoazul.es).

Haluamani tuote on toistaiseksi loppuumyyty. Milloin voin tilata tuotetta uudelleen?
Voit tilata sähköpostiisi ilmoituksen, milloin tuotetta on jälleen saatavilla. Tämän voit tehdä tuotesivulta klikkaamalla “Ilmoitus kun saatavilla“.

Haluan lisätä jo tehtyyn tilaukseen tuotteita! Miten voin tehdä sen?
Kirjoita meille lyhyt sähköpostiviesti, jossa on mukana haluamasi lisätuotteet ja olemassa oleva tilausnumero. Voimme lisätä haluamasi lisätuotteet tilaukseesi vain silloin, kun tilauksesi on vielä käsittelemättä tai mikäli valitsit maksutavaksi ennakkomaksun, etkä ole vielä suorittanut maksua. Saat asiakaspalvelultamme vahvistuksen tilauksen muutoksesta.

Haluan perua tilaukseni? Mitä teen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin perumme tilauksesi. Tilauksen peruminen ei ole enää mahdollista, mikäli tilaus on jo käsitelty tai se on jo lähtenyt meiltä matkaan.

Toimitus

Mitkä ovat toimituskulut?
Toimituskulut ovat 9,90 €, jos tilauksen arvo on vähemmän kuin 100 €. Toimitus on ilmainen, jos tilauksen arvo ylittää 100 €. Toimituskuluihin sisältyy kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero.

Miten toimitus tapahtuu?
Tavallisesti toimitusaika on 3-7 arkipäivää sen jälkeen, kun olemme käsitelleet tilauksesi. Saat meiltä lähetyksen seurantatunnuksen, kun olemme postittaneet tilauksesi. Tilaukset toimittaa perille PostNord Logistics. Tilaukset toimitetaan lähimpään MyPack-noutopisteeseen, esimerkiksi K-markettiin. Saat ilmoituksen, kun tilaus on noudettavissa noutopisteestä.

Toimitus ei sisältänyt kaikkia tilattuja tuotteita, mitä teen?
Jos tilauksesi sisältää useita tuotteita, tilauksesi on voitu lähettää useammassa eri paketissa. Yleensä saat kaikista paketeista omat lähetystunnukset, joilla jokaista pakettia voi seurata. Puuttuneiden tuotteiden osalta suosittelemme aina ottamaan yhteyttä asiakaspalvelumme joko sähköpostilla tai puhelimitse.

Olen tehnyt tilauksen, mutta en ole vastaanottanut vielä tuotteita. Mitä teen?
Mitä maksutapaa käytit tilauksen tekemiseen (Visa, Mastercard, Lasku, PayPal vai ennakkomaksu)? Ole hyvä ja tarkista, joko tilauksen maksu on mennyt tililtänne. Mikäli tilaus on jo maksettu ja arvioitu toimitusaika kulunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka tarkistaa tilauksesi tilanteen.

Onko mahdollista saada tunnusta lähetyksen seurantaan?
Lähetystunnuksen saat aina sähköpostiisi kun olemme käsitelleet ja postittaneet tilauksesi.

Voinko noutaa tilaukseni itse suoraan varastoltanne tai ostaa tuotteitanne suoraan liikkeestä?
Tuotteemme lähetetään jommalta kummalta varastoltamme, jotka sijaitsevat molemmat ulkomailla. Näin ollen tilauksen noutaminen itse ei ole mahdollista. Meillä ei myöskään ole Suomessa liikettä, josta tuotteitamme voisi ostaa.

Palautukset

Kuinka voin palauttaa tuotteen?
Sinulla on oikeus palauttaa tilaamasi tuotteet 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Käyttääksesi palautusoikeuttasi riittää, että ilmoitat siitä meille 14 päivän sisällä. Huomioithan, että palautusoikeus ei koske käytettyjä tavaroita. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saat lisätietoja palautuksesta ja tilanteesta riippuen ilmaiseen palautukseen oikeuttavan palautusdokumentin. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake ja laita se pakettiin palautettavan tuotteen kanssa. Jos sinulla ei enää ole lomaketta, voit laittaa pakettiin lapun, jossa on tilausnumerosi. Rahasi palautuvat/laskusi peruuntuu, kun palautuksesi on käsitelty, tähän voi kulua 2-3 viikkoa.

Mistä löydän yleiset sopimusehdot, jotka kattavat palautuksen?
Yleiset sopimusehtomme löydät täältä.

Toimitus sisälsi vääriä tuotteita! Mitä teen?
Ota yhteys asiakaspalveluumme, niin saat ohjeita tilanteeseen.

Olen vastaanottanut viallisen tuotteen, mitä teen?
Tällaisissa tapauksissa sinulla on oikeus reklamaatioon. Lähetä asiakaspalveluumme info@pinkorblue.fi sähköpostiviesti, jossa ilmenee lyhyt vian kuvaus ja todisteeksi kuvia viasta. Mainitse myös tilausnumero sekä viallisen tuotteen tuotenumero. Riippuen tilanteesta, voimme selvittää mahdollisten varaosien saatavuutta, mahdollisuutta korjauttaa tuote, mahdollisuutta saada uusi tuote tilalle tai mahdollisuuttaa rahojen palauttamiseen.

Maksaminen

Mitä maksuvaihtoehtoja teillä on?
Voit maksaa tilauksesi seuraavilla maksutavoilla:

• Klarna Checkout (Visa, American Express tai Mastercard)
• Klarna-lasku
• PayPal
• Ennakkomaksu

Mitkä ovat pinkorblue.fi:n pankkiyhteydet?

Pankkiyhteytemme ovat:

Saaja: babymarkt.de GmbH
Pankin nimi: Sparkasse Dortmund
BIC: DORTDE33XXX
IBAN: DE61440501990001315706

Mikä on PayPal?
PayPal on internetissä käytettävä maksujenvälityspalvelu, jolla voit maksaa turvallisesti, helposti ja nopeasti. PayPal tili on täysin maksuton.

PayPal tallentaa pankki- ja luottokorttitietosi, jolloin niitä ei tarvitse aina uudelleen internetin kautta lähettää. Tästä syystä PayPal on todella turvallinen käyttää. Maksaminen tapahtuu helposti parilla hiiren klikkauksella. PayPal-maksut tapahtuvat ja rekisteröityvät silmänräpäyksessä, joten tilauksesi menee käsittelyyn nopeasti ja vastaanotat tilauksesi nopeammin.

PayPal on nykyään todella luotettu maksunvälittäjä. PayPalia käyttää yli 175 miljoonaa asiakasta 190:ssä maassa.

Avaa maksuton PayPal-tili ja seuraava ostoksesi pinkorblue.fi:ssä tulee olemaan vieläkin vaivattomampi.

Suurin mahdollinen kertatilaus PayPal:in kautta on 2 000 euroa.

Lisätietoa PayPal:sta löydät osoitteesta www.paypal.com/fi .

Miten voin tilata ennakkomaksulla?
Tilaus postitetaan ennakkomaksun maksamisen jälkeen. Ole hyvä ja maksa laskun loppusumma kokonaisuudessaan. Tilausvahvistuksesta näet tilauksesi loppusumman, pankkiyhteydet ja tilausnumeron mitä tarvitset maksamiseen.

Pankkiyhteytemme ovat:

Saaja: babymarkt.de GmbH
Pankin nimi: Sparkasse Dortmund
BIC: DORTDE33XXX
IBAN: DE61440501990001315706

Ennakkomaksu euroalueella tapahtuu nykyisin ns. SEPA-tilisiirtona, joten maksamiseen tulee käyttää IBAN- sekä BIC-tietoja. Lisätietoja SEPA-maksamisesta saat omasta pankistasi.

Miten voin maksaa Klarna-luottokorttimaksulla?
Verkkokaupassamme voit maksaa helposti Klarna-luottokorttimaksulla Visalla, American Expressillä tai Mastercardilla. Tilauksen yhteydessä luottokorttitietoja siirrettäessä käytetään turvallista 128-bittistä SSL-koodausta. Jos luottokortissasi on 3D Secure -ominaisuus (Verified by Visa tai MasterCard SecureCode), oma pankkisi varmentaa vielä maksutapahtuman turvallisuuden.

Maksu veloitetaan luottokortilta vasta siinä vaiheessa, kun tilaus on lähetetty. Jos tilausta muutetaan myöhemmin, eli jos laskun summa muuttuu, luottokortilta varataan vain lopullisen tilauksen arvoa vastaava summan. Vain toimitukseen sisältyvistä tuotteista laskutetaan.

Miten voin maksaa Klarna-verkkomaksulla?
Jos haluat maksaa verkkomaksulla, valitse oman pankkisi logo ja siirryt suoraan verkkopankkisi kirjautumissivulle. Siellä voit suorittaa maksun tavalliseen tapaan pankkitunnuksillasi.

Miten voin maksaa Klarna-laskulla?
Antaessasi kassalla henkilötunnuksesi, sinulle tarjotaan automaattisesti Klarna-laskua, jolla on 14 päivää kulutonta maksuaikaa. Saat laskun sähköpostiisi samaan aikaan, kun paketti lähetetään meiltä matkaan. Halutessasi voit itse pidentää maksuaikaa 10 päivällä Klarnan kotisivuilla.

Turvallisuus ja sopimusehdot

pinkorblue.fi on osa saksalaista babymarkt.de GmbH konsernia, jolle on myönnetty Trusted Shops sertifikaatti. Sertifikaatin saadakseen täytyy verkkokaupan kattaa yli 100 laatustandardia, jotka liittyvät asiakastietojen suojaamiseen sekä turvallisuuteen.

Tilaaminen meiltä tapahtuu aina suojatun 128 bittisen SSL-yhteyden välityksellä. Tämä takaa, että tietosi ovat suojattuna koko tilausprosessin aikana.

Mistä löydän yleiset sopimusehdot?
Löydät yleiset sopimusehdot helposti täältä.